Pirms rakstiet ziņojumu info@ipasniekiem.lv, pārbaudiet sadaļu biežāk uzdotie jautājumi un atbildes, iespējams tieši šeit atradīsiet atbildi uz savu jautājumu.

1. Kāda ir maksa par portāla ipasniekiem.lv lietošanu?

BEZMAKSAS - mūsu organizācija garantē, ka tas netiks mainīts visā portāla darbības laikā.

2. Kam tiks nodoti mani dati, kurus es ievadīju ipasniekiem.lv portālā?

Jūsu ievadītie dati tiks nodoti Jūsu namu pārvaldei.

3. Es nevaru piereģistrēties, ko man darīt?

Jums ir nepieciešams rakstīt elektronisko vēstuli info@ipasniekiem.lv, vēstulē nepieciešams pēc iespējas detalizētāk aprakstīt radušos problēmu un norādīt savu kontaktinformāciju. Mūsu operatori sazināsies ar Jums un palīdzēs veikt reģistrāciju ipasniekiem.lv.

4. Es mēģinu reģistrēties ipasniekiem.lv, bet sistēma raksta, ka šāds īpašums jau ir reģistrēts.

Tas nozīmē, ka sistēmā Jūsu norādītais īpašums jau ir reģistrēts ar citu e-pasta adresi. Gadījumā, ja Jūs esat šī dzīvokļa īpašnieks, lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz info@ipasniekiem.lv. Mēs noskaidrosim problēmas cēloni un ziņosim Jums par situācijas risinājumu.

5. Es neredzu rēķinus savā profilā?

Jūsu namu pārvaldnieks neizmanto mūsu elektronisko rēķinu saņemšanas pakalpojumu, Jums ir jāvēršas pie sava namu apsaimniekotāja izsakot vēlmi saņemt rēķinu elektroniski portālā ipasniekiem.lv.

6. Kā man iesniegt ūdens skaitītāju rādījumus?

Lai iesniegtu ūdens skaitītāju rādījumus Jums vispirms jāpiereģistrē savus ūdens skaitītājus. To var izdarīt ienākot klienta sadaļā un pēc tam atverot sadaļu "Skaitītāji". Šajā sadaļā Jums būs iespējams reģistrēt savus ūdens skaitītājus. Pēc skaitītāju reģistrācijas, rādījumus par reģistrētajiem ūdens skaitītājiem iespējams iesniegt sadaļā "Rādījumi". Ievadiet rādijumus (nevis patēriņu) par tekošo mēnesi zem uzraksta "rādījumi par tekošo mēnesi" un spiediet saglabāt. Rādījumus ir iespējams iesniegt tikai Jūsu namu apsaimniekotāja izvēlētajā laika intervālā, tikai par aktīviem ūdens skaitītājiem (skaitītāji kuriem nav beidzies derīguma termiņš un nav nodzēsti).

7. Es nepareizi ievadīju skaitītāja pārbaudes datumu. Kā es varu to izmainīt?

Ienāciet ipasniekiem.lv un sadaļā "Skaitītāji". Jums nepieciešams nodzēst jau reģistrēto ūdens skaitītāju, pēc tam pievienojot jaunu, norādot korektu skaitītāja pārbaudes datumu.

8. Kā iespējams pievienot jaunu ūdens skaitītāju?

Jums nepieciešams ienākt ipasniekiem.lv un sadaļā "Skaitītāji", Jums būs iespējams pievienot jaunu ūdens skaitītāju. Nospiediet uz pogas "Pievienot skaitītāju", ievadiet ūdens skaitītāja numuru, pārbaudes datumu un ūdens skaitītāja tipu (Aukstā ūdens skaitītājs vai karstā ūdens skaitītājs). Pēc skaitītāja pievienošanas, nospiežot "Vēl viens", Jums būs iespējams pievienot vēl vienu ūdens skaitītāju.

9. Ko darīt ja nepareizi ievadīti tekošā mēneša ūdens skaitītāja rādījumi?

Ienākot klientu sadaļā un pēc tam izvēloties sadaļu "Rādījumi". Zem tekošā mēneša rādījumiem nospiediet pogu "Izmainīt". Ievadītie rādījumi tiks dzēsti un Jums būs iespējams ievadīt jaunus ūdens skaitītāju rādījumus.

10. Tika veikta ūdens skaitītāju maiņa, kā iesniegt rādījumus par jauniem ūdens skaitītājiem?

Ienāciet ipasniekiem.lv un sadaļā "Skaitītāji", nodzēsiet vecos ūdens skaitītājus. Pēc tam pievienojiet jaunos ūdens skaitītājus, par kuriem vēlaties iesniegt rādījumus. Rādījumus iespējams iesniegt tikai par ūdens skaitītājiem, kuru statuss ir "aktīvs".


Enquiry

   refresh